Често Задавани Въпроси

Какви са таксите за доставка на поръчки от онлайн магазина?

Пратките се доставят с куриерска фирма Спиди.
Можете да изберете следните опции:

1. Доставка до офис на куриер, с фиксирана цена 4.50 лева.

2. Доставка до посочен от Вас адрес, с фиксирана цена 6,50 лева.

Цената за доставка ще бъде включена към цената на поръчаният артикул.

Какви методи на плащане се приемат в онлайн магазина?

Пратките се доставят с наложен платеж.
Клиента заплаща цената на пратката при нейното получаване в офис на Спиди, или при доставка от куриер.
Има възможност да заплатите поръчката си с банков превод. В този случай е необходимо да заявите това със съобщение или телефонно обаждане.

Колко време ще отнеме доставката?

Поръчките се обработват и съответно доставят в рамките на два работни дни.
Ако имате нужда от спешна доставка, се обадете на посоченият в сайта телефонен номер.

Гарантирана ли е сигурността ми когато пазарувам? Защитени ли са данните ми?

Данните, които клиентът попълва при поръчка, се ползват само и единствено за създаване на товарителница, с която пратката се изпраща и доставя от куриерската фирма.

Какво точно се случва след поръчка?

След като клиентът направи поръчка през формата в онлайн магазина, получава мейл за потвърждение. Поръчката се обработва и изпраща без допълнително потвърждаване с телефонно обаждане. Освен в случай на неточност или непълнота в посочените данни за доставка.
Ако клиентът желае да откаже поръчка или да направи допълнително запитване или уточнение, може да направи това със допълнителен мейл, съобщение или телефонно обаждане.

Ще получа ли фактура за поръчката си?

Ако клиентът желае да получи фактура за стойността на поръчката, следва да заяви това в полето за съобщение във формата за поръчка, като посочи своите данни.Фактурата ще бъде изпратена към електронната поща, от която е направена поръчката. В този случай е необходимо плащането да бъде направено с банков превод. Преди изпращането на пратката.